13 Ekim 2014 Pazartesi

Kayapınar’dan Rojava ve Şengal’e iki haftada 34 TIR gönderdi

Kayapınar Belediyesi’nin Rojava ve Şengal halkıyla dayanışma amaçlı başlattığı yardım kampanyası kapsamında son iki haftada 34 TIR yardım malzemesi gönderildi. Belediyenin üç aydır başlattığı yardım kampanyasında bölgeye gönderdiği araç sayısı 74 oldu.

Kayapınar Beledeyesi çatışmaların yoğunlaştığı ve ambargonun uygulandığı Rojava ve Şengal halkına destek amacıyla başlattığı yardım kampanyası devam ediyor. Özellikle çatışmalardan kaçarak Suruç’a gelenlerin sayısının artması nedeniyle belediye yardım çalışmalarını yoğunlaştırdı. Kampanya kapsamında son iki haftada bölgeye 34 tır yardım malzemesi gönderildi.
 
Son gönderilen yardımlar en çok ihtiyaç duyulan çocuk maması, battaniye, ayakkabı, kışlık giyecek içme suyu ve kuru gıdadan oluşmakta. Belediye tarafından üç ay önce başlatılan yardım kampanyası kapsamında bölgeye gönderdiği araç sayısı 74 oldu.
 
Yardım kampanyası komisyonu tarafından yapılan açıklamada, Amed halkının yardım kampanyasına büyük bir ilgi gösterildiği belirtilen açıklamasında, “Bayramda özellikle Rojava’da yaşanan insanlık dramı nedeniyle halkımız çoğunluğu bayram alışverişi yapmayarak yardım kampanyasına katkı sundu. İki hafta içinde 34 TIR yardım toplanarak bölgeye gönderildi. Dram yaşanmakta ve önümüz kış. Bu anlamıyla yardımlara daha çok ihtiyaç duyulmakta. Çalışmalarımız halkımızın desteğiyle artarak devam edecektir” denildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder